ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ TEXNIKA SITES
Δείτε περισσότερα τεχνικά sites στο ίντερνετ που μάλλον σας ενδιαφέρουν:
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
- ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΟΥΖΙΝΑΣ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΙΜΕΣ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ
- ΚΟΤΣΑΔΟΡΟΙ ΛΑΡΙΣΑ
- ΘΗΚΕΣ ΚΙΝΗΤΩΝ
- ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
- VERDE
- ΑΘΗΝΑ ΕΣΚΟΡΤΣ
- KINKY SECRET
- FETA PRODUCTION MACHINES
- ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΤΤΙΚΗ
- SANTORINI CAR HIRE
- ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΛΟΥΤΣΑ
Η δημιουργία μιας επαγγελματικής τεχνικής ιστοσελίδας είναι ένα από τα πρώτα –και βασικά– βήματα για το «χτίσιμο» της ολοκληρωμένης διαδικτυακής εικόνας για την τεχνική εταιρεία σου.
Ωστόσο, από μόνη της, η κατασκευή ενός website, δεν εξασφαλίζει αυτόματα και την προσέλκυση επισκεπτών-δυνητικών πελατών σε αυτό.
Διαβάστε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν αρκετά στη κατασκευή της τεχνικής ιστοσελίδας σας.
1. Δημιουργήστε μια ισχυρή έκκληση για δράση στην Αρχική σελίδα
Ένας δικτυακός τόπος πρέπει να περιλαμβάνει κλήσεις για δράση στην αρχική σελίδα και κάποια σαφή κατεύθυνση για την ιδανική ενέργεια που θέλετε οι επισκέπτες να κάνουν. Θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα μενού που συνδέεται με υπηρεσίες ή ένα χαρτοφυλάκιο, εάν ο στόχος σας είναι να δείξετε την εργασία σας και γιατί οι άνθρωποι μπορούν να σας εμπιστευτούν να κάνετε καλή δουλειά.
Επίσης, θα πρέπει να περιλαμβάνει μια φόρμες, τόσο για συνδρομητές λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όσο και για απλή φόρμα επικοινωνίας ή εκδήλωση ενδιαφέροντος. Εάν υπάρχουν προϊόντα προς πώληση, αυτά πρέπει να εμφανίζονται εμφανώς στην αρχική σελίδα, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να προσδιορίσουν τι θέλουν να αγοράσουν και το κατάστημα θα πρέπει να περιλαμβάνει κατηγορίες και ετικέτες, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν εύκολα να βρουν αυτό που αναζητούν.
2. Αφιερώστε μια σελίδα για να μοιραστείτε τις Μαρτυρίες των Πελατών
Κάθε επιχειρηματικός ιστότοπος θα πρέπει να διαθέτει μαρτυρίες για νέους και δυνητικούς πελάτες να διαβάζουν και να επιδεικνύουν μαρτυρίες. Αυτά μπορούν είτε να βρίσκονται σε μια σελίδα μαρτυριών είτε να τοποθετούνται ακριβώς πάνω από ένα κουμπί κλήσης για δράση (π.χ. αγοράστε τώρα). Στην ιδανική περίπτωση, θα έχετε μια σελίδα μαρτυριών (για αυτές τις πιο επαίνους) και θα έχετε συνοπτικές, συναρπαστικές μαρτυρίες πάνω από κάθε κουμπί πρόσκλησης για δράση.
Ξέρω τι σκέφτεστε – είστε μια νέα επιχείρηση και δεν έχετε καμία μαρτυρία, έτσι πώς μπορείτε να συμπεριλάβετε οποιαδήποτε; Προσφέρετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας σε μειωμένες ή μηδενικές τιμές σε φίλους, μέλη της οικογένειας και πρώην συναδέλφους και πείτε τους ότι θα θέλατε να τους δώσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε αντάλλαγμα για μια μαρτυρία. Έτσι θα έχετε νέες μαρτυρίες σε χρόνο μηδέν.
3. Συμπεριλάβετε χαρακτηριστικά που δημιουργούν μια προσωπική σύνδεση με το κοινό σας
Εν μέσω όλων των τεχνικών πτυχών του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας, μην ξεχάσετε να δημιουργήσετε μια συναισθηματική σύνδεση με τους επισκέπτες σας. Οι περισσότερες επιχειρήσεις συχνά ξεχνούν την ανθρώπινη πτυχή της επιχειρηματικής δραστηριότητας κατά το σχεδιασμό ενός δικτυακού τόπου.
Οι ιστότοποι που είναι εντελώς άκυροι από οποιαδήποτε αίσθηση των ανθρώπων που εκτελούν την επιχείρηση ενδέχεται να αγωνιστούν για να αποκτήσουν νέους πελάτες. Η συμπερίληψη πληροφοριών στον ιστότοπο της επιχείρησής σας σχετικά με το ποιος είστε εσείς μπορεί να αυξήσει την εμπιστοσύνη, γεγονός που είναι κρίσιμο για την μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες. Αυτό μπορεί να έχει τη μορφή μιας ενότητας “About Us”, ενός βίντεο ή μερικών φωτογραφιών της ομάδας σας που εργάζονται στην αρχική σελίδα. Εάν συμπεριλάβετε εικόνες, τις οποίες ελπίζω να κάνετε, βεβαιωθείτε ότι όλοι χαμογελούν! Το χαμόγελο έχει επίσης αποδειχθεί ότι αυξάνει την εμπιστοσύνη και αυξάνει την επίδραση “liking”.
4. Κάντε χρήση ενός συστήματος διαχείρισης περιεχομένου
Ένας από τους οικονομικά αποδοτικότερους τρόπους δημιουργίας ενός δικτυακού τόπου για μικρές επιχειρήσεις είναι να χρησιμοποιήσετε ένα Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (Content Management System – CMS), όπως το WordPress, για να έχετε εύκολα πρόσβαση σε μια ιστοσελίδα. Αυτές τις μέρες, δεν υπάρχει σχεδόν κανένας λόγος να κωδικοποιηθεί ένας ιστότοπος από το μηδέν (εκτός αν θέλετε να έχετε ενσωματωμένη κάποια πολύ συγκεκριμένη προσαρμοσμένη λειτουργικότητα).
Για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις, το WordPress παρέχει ένα εξαιρετικό υπόβαθρο για την κατασκευή ενός δικτυακού τόπου. Υπάρχουν πολλά δωρεάν και πληρωμένα θέματα διαθέσιμα, τα οποία σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε τα περισσότερα είδη ιστότοπων, συμπεριλαμβανομένων δικτυακών τόπων ηλεκτρονικού εμπορίου, ιστολογίων, εστιατορίων ή καφέ τοποθεσιών και πολλά άλλα. Μπορείτε να εγκαταστήσετε και plug-ins, τα οποία θα σας επιτρέψουν να δεχτείτε πληρωμές και να εκτελέσετε άλλες βασικές λειτουργίες.
Εάν ο ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης έχει κάποιες βασικές δεξιότητες HTML και CSS, θα μπορούσε να κάνει κάποιες αλλαγές στο θέμα και να το προσαρμόσει ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές, κάποιος θα μπορούσε να πάρει χωρίς να έχει καμία γνώση προγραμματισμού, επειδή μπορείτε να κάνετε τις προσαρμογές απευθείας μέσα WordPress.
5. Ορίστε μια σελίδα Τύπου για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των ανθρώπων
Οι επιχειρηματικοί ιστότοποι έχουν μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη ενός πελάτη προτού αποφασίσουν να χτυπήσουν το κουμπί “πίσω”. Αντί να διαφημίζετε επιθετικά τα προϊόντα σας με ένα αναδυόμενο παράθυρο, σκεφτείτε να προσθέσετε κρίσιμα στοιχεία όπως μια σελίδα Τύπου στον ιστότοπό σας. Εάν η επιχείρησή σας έχει θετικό τύπο, συμπεριλάβετε το στο banner ειδήσεων στην αρχική σας σελίδα με λογότυπα όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης που σας αναφέρουν.
Η απόκτηση αναφορών από αξιόπιστες δημοσιεύσεις, θα ενισχύσει την αξιοπιστία σας στους πελάτες. Μπορείτε να στροβιλίζετε αυτήν τη στρατηγική δημιουργώντας μια σελίδα Τύπου που περιέχει αποσπάσματα, αποσπάσματα άρθρων, κιτ τύπου και τον αριθμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τον αριθμό τηλεφώνου της επαφής πολυμέσων σας.
Σύντομα θα ανανεώσουμε τη λίστα των τεχνικών sites στο ίντερνετ που μάλλον σας ενδιαφέρουν.